lørdag, januar 06, 2007

Gud prater piss

I bibelens femte mosebok kap.23 , som jeg antar det ikke blir lest så ofte i fra under søndagsprekenen, kan man finne følgende gode grunner til å lure på hvorfor vi har en kristen formålsparagraf i Norge i 2007. Følgende sitater nedenunder blir gitt av gud selv, ikke hans talsmann eller noe slikt, dette er guds ord, direkte uten dikkedarier, rett til deg!

Den som har fått steinene knust eller det mannlige lem skåret opp, skal ikke ha adgang til Herrens menighet.
Den som er født i blandet ekteskap, skal ikke ha adgang til Herrens menighet. Selv ikke etterkommerne i tiende ledd kan være med i menigheten.
Utenfor leiren skal du ha et sted som du kan gå til. Blant dine redskaper skal du ha en kjepp, og med den skal du grave ned avføringen når du har sittet der ute.

1 Comment:

Anonym said...

Jeg har vært på Clas Ohlson og kjøpt meg en kjepp slik at jeg alltid er forberedt når jeg skal nr2. Min venn Ahmed har fått i oppgave å kamikazesprenge mitt gamle sataniske toalett :p