onsdag, oktober 21, 2009

Creepshow 2


Halloween nærmer seg med stormskitt og du lurer kanskje på hva slaks skrekkfilmer du skal se. La meg anbefale Creepshow 2 fra 1987.
Disse Cinemassacre’s Monster Madness videoene jeg har postet, har tatt for seg mange av de filmanbefalingene jeg hadde tenkt å skrive om, og i år hadde jeg tenkt å skrive om Creepshow fra 1982. Siden Cinemassacre har tatt for seg den, så tenkte jeg å anbefale oppfølgeren selv om den, som nevnt ikke er like bra. Det er bare tre historier som ikke helt måler seg med forgjengeren, men det betyr ikke at de er dårlige. De er faktisk ganske gode, og har noen av mine favorittøyeblikk fra Creepshowserien. De som har sett begge Creepshowfilmene kommer aldr til å glemme The Raft, hvor en gruppe ungdommer svømmer ut til en flåte midt i en liten innsjø, for å så bli drept av en rar blobaktig ting. De to andre historiene er kule nok og underholdene, men tror de fleste av oss kommer til å huske The Raft best.

0 Comments: