torsdag, januar 17, 2008

Nå har jeg hørt alle episodene av The Skeptics' Guide To The Universe

Etter å ha arbeidet med bakover i arkivet deres har jeg nå hørt alle episodene av The Skeptics' Guide To The Universe. Det var en smule rart å høre stemmen til Perry DeAngelis etter at han døde, noe som gjør at jeg virkelig savner han i de nye episodene.
Å gå igjennom alle episodene var en lærerik opplevelse for meg. The Skeptics' Guide To The Universe er uten tvil den beste skepsis podcasten og er noe jeg anbefaler alle å høre på.

3 Comments:

Magnus said...

Jau, eg saknr verkeleg Perry der...

Anonym said...

Hei!
Takk for bra blogg. Har også blitt veldig glad i Skeptic's Guide. Kom meg igjennom alle episodene for litt siden jeg også. Det tok sin tid :)
Hvem savner ikke Perry, og feks. monkey/bird diskusjonene de hadde..

Helge said...

Jeg har ikke hørt alle men jeg husker jeg likte særlig godt den episoden som kom rett etter Perry døde, som var ett opptak av en forelesning han hadde hatt.