onsdag, november 07, 2007

Skandinavisk Ateisbloggroll!

For de som ikke har fått det med seg har Dagens Ateist laget en bloggroll.

Som mange sikkert har sett, så finnes det en bloggroll for ateister på engelsk laget av Mojoey. Ettersom jeg vet det finnes mange bra blogger på norsk, svensk og dansk, så syntes jeg det var på tide at noen lagde noe tilsvarende for Skandinavia. Så her er den! Jeg legger gjerne inn islandske og finske blogger også, så lenge de ikke er på engelsk. Har du en engelskspråklig blogg, så bruk Mojoeys.

Jeg har tenkt å bruke de samme kriteriene som Mojoey. Bloggene må være skrevet ut fra et ateistisk/agnostisk synspunkt og helst bli oppdatert jevnlig. Med mindre det teknisk sett er umulig vil jeg gjerne at du legger inn koden på bloggen din. Jeg rydder selvsagt bort døde og useriøse blogger i bloggrollen med jevne mellomrom! Helt OK om du også skriver om andre ting, bare du også skriver om ateisme, religionskritikk i ny og ne.


Link

1 Comment:

Unknown said...

Takk for den!
Forresten, legg dere til her:

http://bloggoversikten.com/