fredag, februar 09, 2007

Apokalypse

Det har vært en liten kontrovers borte i statene om en presidentkandidat, John Edwards, som har ansatt noen bloggere som kan ha vært en smule blasfemiske en eller annen gang i fortiden. Skøyeren Donohue forlanger at de skal få sparken fordi disse bloggerene på ett eller annet vis kommer i konflikt med hans verdenssyn eller noe sånt. Jeg har ærlig talt ikke satt meg inn i saken, men jeg fant en video med Donohue her:


Det som er så gøy her er at han er blitt skikkelig sur fordi Edwards ikke har sparket disse bloggerene, så nå har han gitt ut en pressemelding.


“We will launch a nationwide public relations blitz that will be conducted on the pages of the New York Times, as well as in Catholic newspapers and periodicals. It will be on-going, breaking like a wave, starting next week and continuing through 2007. It will be an education campaign, informing the public of what he did today. We will also reach out to our allies in the Catholic, Protestant, Jewish, Muslim and Buddhist communities. They worked with us before on many issues, and are sure to do so again. What Edwards did today will not be forgotten.”


James Randi har lovet en stor-offensiv i løpet av våren og Dawkins er allerede i full sving, 2007 kan bli ett interessant år. Dette kan bli mye kjekkere enn hva Intelligent design var i 2006. Jeg har i grunn ikke særlig stor tro på denne Donohue, jeg tror bare han benytter tiden sin på TV til å skrike høyt og masse om hva som helst for å få sympati(?). Det jeg ikke skjønner er hvorfor de slipper han på luften i aller beste sendetid. Blitz... campaign..allies...like a wave, prøver han å gi det hele en smak av apokalypsen?

0 Comments: