mandag, februar 04, 2008

Skikkelig skummelt

Herregud så skummelt dette er. Jeg satt og leste om noe jeg aldri hadde hørt om før, noe som kalles for Orbs eller noe sånt. Først så tenkte jeg at dette var jeg skeptisk til for sånn er jeg, skeptisk først og skeptisk til alt. Men så kom jeg på at det var noe kjent med disse orbene, og det er dette som er så skummelt, jeg tok faktisk selv bilde av en på nyttårsaften!

Dette forandrer jo alt, absolutt alt jeg har trodd og påstått blir endret av dette! Nå har jeg jo sett dem selv og jeg vet at de er ekte og at de vil meg noe og at det finnes mye mer mellom himmel og jord enn det vi tror vi vet i dag. Jeg er jo nødt til å gi opp min tåpelige skepsis når jeg blir stilt ovenfor mine egne fotografiske beviser. Jeg måtte jo vært dum om jeg hadde vært så hardnakket i min skepsis at jeg ikke skulle kunne stole på mine egne fotografier eller hva mine egne sanser forteller meg?

Hvis du ikke tror meg så kan du se selv! JEG tok det bildet på nyttårsaften og ingen har tuklet med det. Det er er en vaskekte orb minst like god som de en kan se på nettet og som jeg tidligere var så forbasket skeptisk til.
Jeg tror den prøver å få kontakt, det kan faktisk se slik ut, kanskje den vil fortelle meg noe veldig viktig? Synd jeg ikke la merke til den da jeg knipset bildet. Hvis Orben tar kontakt igjen så skal jeg spørre om noe viktig, noe som alle lurer på, noe som kan komme alle mennesker på jorden til gode, for eksempel så kan jeg spørre om den blanke siden på aluminiumsfolien skal være ut eller inn, eller noe annet viktig vi ikke vet så mye om.

2 Comments:

Anonym said...

Så skummelt!

Jeg tok masse bilder på nyttårsaften, og det var MASSE Orbs på bildene mine! Jeg tror kanskje de prøver ekstra hardt å få kontakt i høytidene, siden vi da i teorien skulle være mest mottagelig for kjærlighetsbudskap, tilbakekomsten av Jesus, brennende engasjement for det gode og menneskene, osv... Bare så synd at rakettene overdøver deres forsøk på kontakt.

Fortell gjerne mer om du lykkes i å snakke med en Orb!

Helge said...

Så de var rundt deg også på nyttårsaften?! Hmmmm, da vet vi at de har begynt å formere seg og spre seg også. Det var aldri meningen at det skulle skje. Dette ser ikke lovende ut.