onsdag, august 09, 2006

Norsk Kommunist blogg

Vi skriver svært sjeldent om politikk i denne bloggen til tross av at politikk og religion går hånd i hånd. Dette er delvis fordi vi handler mer om vitenskap og delvis fordi vi ikke har peiling.
Derfor synes jeg vi burde la Trond ta seg av kritisering av KRF og andre teite politiske kristne aktivister. Trond er en 12 år gammel kommunist/anarkist som poster bloggen sin fra Blitz-huset eller noe sånt. Han er i alle fall flinkere enn oss på dette feltet og gir meg minner om den gang jeg brydde meg så vidt om politikk.
Det er synd at han ikke er i lenkeseksjonen vår når han er så snill og har vår blogg i sin. Dessuten sa han at han gledet seg stort da jeg postet at jeg skulle starte Metal Søndag, noe som betyr at han har lest minst en utgave og derfor gitt meg litt motivasjon.
Beklager at jeg ikke har tatt opp dette før, men det er først i det siste jeg har lagt merke til at han har en ganske så bra blogg.

0 Comments: