torsdag, mai 18, 2006

CRAZY CHRISTIAN RECORDS

retroCRUSH har lenge vært en av mine favoritt Internett-sider om popkultur. Mye kult å finne der om skrekkfilmer, gamle kjendiser, science fiction, gamle amerikanske tv-programmer osv. Siden er laget av Robert Berry som tidligere skrev for X-Entertainment (en annen popkultur side som jeg pleide å lese mellom 2001 og 2003 før jeg gikk lei (også en side som er verd å sjekke ut).
Jeg har flere ganger tenk på hvordan jeg skulle introdusere retroCRUSH i bloggen siden bloggen handler om religion/ateisme og vitenskap (og metal på søndager), men så kom jeg over denne bildesamlingen jeg hadde helt glemt av eksisterte. Kristne platecover burde være unnskyldning nok til at det kan postes her. Bare se på dem.



Resten kan ses her.
Hadde dette vært på en annen side jeg ikke brydde meg om hadde jeg ikke giddet å skrive så mye babbel for å introdusere siden, men jeg synes retroCRUSH fortjener litt skryt.

0 Comments: