lørdag, februar 09, 2008

Christopher Hitchens, Shmuley Boteach Debate, 92nd Street Y

3 Comments:

Anonym said...

Jeg så denne "debatten" tidligere i dag, og han rabbien må være det største rasshølet verden har sett. At det er mulig å slenge frempå så usedvanlig dårlige argumenter mot evolusjon. Han hevder å ha studert evolusjon, men har jo ikke fattet bæret. Han må jo enten være stokk dum eller bare komplett mentalt ødelagt av religion. Eventuelt en vanlig kombinasjon. Jeg har sjelden følt slikt sinne av å se noen prate som da jeg hørte på denne kronidioten. Alt han sa var bare svada, han adresserte jo ikke det faktiske temaet i det hele tatt. Huff og huff.

Helge said...

Jeg er noe fyllesyk i dag og jeg orket bare ikke høre på alt sludderet han lirte av seg. At voksne folk kan få seg til å være sånn...

z said...

noen burde ha laget en "Logical Fallacies" bingo og delt ut til de som så på.
det burde også hvert en en slaks alarm som gikk av hver gang Hitler ble nevnt