tirsdag, januar 09, 2007

Mere Mythbusters


Her en dagen jeg satt og bladde gjennom Cecil Adams sitt Straight Dope arkiv så la jeg merke til hvor utrolig mange av sakene som har blitt testet av Mytbusters-gjengen. Man kunne nesten få inntrykk av at de hadde begynt på toppen av siden hans og jobbet seg nedover listen. Det jeg ville nevne var at jeg har funnet en liste over mythbusters online videoer. Listen fant jeg her og linkene er her:

MythBusters Vs Anti-gravity
Mythbusters - Plants and Music
Mythbusters - Needle in a Hay Stack
Mythbusters - Car Pole Vault
Mythbusters - Bug Bomb Bomb
Myth Busters - Breaking Glass With Human Voice
Mythbusters - Fire Without Matches
Mythbusters-Cola Bits:
Mythbusters - Killer Quicksand
Mythbusters - Buttered Toast
Mythbusters - Ming Dynasty Astronaut


Mythbusters - Beat the Breath Test
Mythbusters Explode Cement Truck
Mythbusters Beat Finger Print Security System
Mythbusters Playing with Diet Coke and Mentos
Mythbusters Tree Cannon

0 Comments: